Můj Super box je krabička plná novinek. Každý měsíc (kromě února a srpna) ti doručíme až 100% novinek, které jsou na českém trhu. V době vánoční, velikonoční či v období grilování můžeš najít v boxu i sezónní tipy, které nejsou žhavé novinky, ale zaslouží tvoji pozornost
Překvapit tě může i limitovaná edice s kosmetikou nebo drogerií, proto se vyplatí odebírat newsletter
Odměnu za věrnost dostaneš v každém dalším Můj Super Boxu, který objednáš
Pokud dostáváš box každý měsíc, můžeš sbírat body za hodnocení výrobků na webu a získat Můj Super Box zcela zdarma! Při dosažení požadovaného počtu bodů jej získáš automaticky. Stačí napsat na zákaznický servis.
Podmínky bonus programu – Zdarma 1x Můj Super box FOOD nebo slevu 299Kč získáš za 1800 bodů a objednaných 12 Můj Super Boxů boxů během posledních 12-ti měsíců. Slevu 50% nebo slevu 150Kč na 1x Můj Super Box získáš za 900 bodů a objednaných 6 Můj Super Boxů během posledních 12-ti měsíců.
Můj Super Box potěší všechny, kteří milují překvapení, nové chutě a zážitky.
Ideální je i pro ty, kteří chtějí udělat radost blízkému.
UPOZORNĚNÍ! Box není vhodný jako náhrada pestré stravy. Není lactofree, glutenfree, sugarfree, může obsahovat sladké, slané, pálivé, zdravé i nezdravé
Super Boxy zasíláme vždy první středu v měsíci. O případné změně termínu můžete být informováni mailem.
Termín doručení limitované edice je individuální.
Jestliže tě potěšila krabička plná potěšení, můžeš hodnotit všechny výrobky na www.mujsuperbox.cz/hodnoceni
Zde na tebe čeká bohatý bonus program (viz. bod č.2 Bonus program)
Nic se neděje, kontaktuj náš zakaznický servis a připrav si údaje o tvojí objednávce.
Domluvíme se na náhradě poškozeného zboží
Platba lze:
Zrušení předplatného
Zrušit předplatné lze prostřednictvím svého účtu na www.mujsuperbox.cz nebo napište pro radu mailem na nada@mujsuperbox.cz
Příklad: Platba se Vám pravidelně strhává 20.den v měsíci. Předplatné zrušíte 21.den (tedy po stržení platby na následující měsíc). Poslední Super Box přijde ještě následující měsíc.
Platbu zrušíte 19.den v měsíci (tedy před stržením platby), následující box již nepřijde.
Nevyzvednutý Super Box
V případě nevyzvednutí zásilky, případně při nedoručení zásilky z důvodu zadání špatné či nekompletní adresy v objednávce a následném vrácení zásilky, zůstává box k vyzvednutí ve skladu Super Boxu následujících 6 měsíců. Následně bude zlikvidován. Pro vyzvednutí zásilky, kontaktujte zákaznický servis. Pro opakované doručení, kontaktujte zákaznický servis. Zákaznický servis lze kontaktovat přes Facebook messenger nebo email miluju@mujsuperbox.cz