7 otázek a odpovědí (minuta čtení)

1) Co je Můj Super Box

Můj Super box je krabička plná novinek. Každý měsíc ti doručíme až 100% novinek, které jsou na českém trhu. V době vánoční, velikonoční či v období grilování můžeš najít v boxu i sezónní tipy, které nejsou žhavé novinky, ale zaslouží tvoji pozornost

Překvapit tě může i limitovaná edice s kosmetikou nebo drogerií, proto se vyplatí odebírat newsletter

separator

2) Bonus program

  • Odměnu za věrnost dostaneš v každém dalším Můj Super Boxu, který objednáš
  • Pokud dostáváš box každý měsíc, můžeš sbírat body za hodnocení výrobků na webu a získat Můj Super Box zcela zdarma! Při dosažení požadovaného počtu bodů jej získáš automaticky. Stačí napsat na zákaznický servis.
  • Podmínky bonus programu - Můj Super box zdarma 1600 bodů a objednaných 12 Můj Super Boxů. Sleva 50% za 800 bodů a objednaných 6 Můj Super Boxu.
  • Hodnotu svého boxu podstatně zvýšíš i vyplňením dotazníku, který zasíláme pravidelně mailem
separator

3) Pro koho je Můj Super Box vhodný

Můj Super Box potěší všechny, kteří milují překvapení, nové chutě a zážitky.

Ideální je i pro ty, kteří chtějí udělat radost blízkému.

UPOZORNĚNÍ! Box není vhodný jako náhrada pestré stravy. Není lactofree, glutenfree, sugarfree, může obsahovat sladké, slané, pálivé, zdravé i nezdravé

separator

4) Kdy mi přijde a jak

Pokud platba dorazila před 23. dnem v měsíci zasíláme aktuální zásilku vždy první středu v měsíci automaticky prostřednictvím České Pošty/balík do ruky. O případné změně termínu budete informováni mailem.

Termín doručení limitované edice je individuální

separator

5) Už mi přišel Můj Super box, co dál?

Jestliže tě potěšila krabička plná potěšení, můžeš hodnotit všechny výrobky na www.mujsuperbox.cz/hodnoceni

Zde na tebe čeká bohatý bonus program (viz. bod č.2 Bonus program)

separator

6) Box dorazil, ale něco je poškozené

Nic se neděje, kontaktuj náš zakaznický servis a připrav si údaje o tvojí objednávce.

Domluvíme se na náhradě poškozeného zboží

separator

7) Platba a zrušení

V období od 16.9. do odvolání lze platit pouze bankovním převodem.

Od 1.1.2017 bude možné platit kartou přes platební bránu. Nejjednodušší je platba přes zabezpečenou platební bránu. Zde je nutné mít povolené platby přes internet.